Valokuidun tilaaminen:
Ota yhteyttä taloyhtiömyyntiimme yhteydenottolomakkeella.
Jäikö jokin asia askarruttamaan?
Käy kurkkaamassa usein kysytyt kysymyksemme – sieltä saattaa löytyä vastaus juuri sinunkin kysymykseesi.
Valokuituyhteys ei toimi?
Jos nettiyhteys ei toimi, vika voi johtua monesta eri syystä. Saattaa olla, että palveluntarjoajan laajakaistayhteydessä on häiriö tai lähistöllä on tehty esimerkiksi maanrakennustöitä, joissa runkokaapeli on katkennut.
Toimi näin, mikäli internetyhteytesi lakkaa toimimasta:
1. Jos netti ei toimi, soita omalle palveluntarjoajallesi
2. Jos tiedossasi on valokuitukaapelin vauriopaikka, soita Valokuituselle
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.
Yhteystiedot
Asiakaspalvelu:
puh. 020 694 750 (mpm/pvm) ma–pe klo 9–16
Ole yhteydessä asiakaspalveluun, kun asiasi koskee laskutustietoja, rakentamisen aikataulua tai asiakaspalautetta.
Taloyhtiömyynti:
taloyhtiomyynti@valokuitunen.fi
Ole yhteydessä taloyhtiömyyntiin, kun asiasi koskee tarjouspyyntöä, tilauksen tekemistä tai sopimuksen yksityiskohtia.
Asukas- ja kyläyhdistykset:
Santeri Hakomäki, Community Sales Specialist
santeri.hakomaki@valokuitunen.fi
Kuntayhteistyö:
Seppo Alatörmänen, Municipality Affairs Manager
puh. 040 684 6871
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@valokuitunen.fi.
Pääkonttori
Postiosoite
Valokuitunen Oy
Valimotie 21
00380 Helsinki
Tarkista saatavuus alueellasi ja jätä yhteydenottopyyntö
*Tekemällä saatavuushaun hyväksyt, että tietosi lähetetään Valokuituselle.
Huom. Saatavuuden tarkistaminen ja yhteystietojen jättäminen ei sido sinua mihinkään.
Valokuitusen saatavuushakua ja sen tuloksia ei saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin.