Ota yhteyttä

Valokuidun tilaaminen:

Ota yhteyttä taloyhtiömyyntiimme yhteydenottolomakkeella.

Jäikö jokin asia askarruttamaan?

Käy kurkkaamassa usein kysytyt kysymyksemme – sieltä saattaa löytyä vastaus juuri sinunkin kysymykseesi.

Valokuituyhteys ei toimi?

Jos nettiyhteys ei toimi, vika voi johtua monesta eri syystä. Saattaa olla, että palveluntarjoajan laajakaistayhteydessä on häiriö tai lähistöllä on tehty esimerkiksi maanrakennustöitä, joissa runkokaapeli on katkennut.

Toimi näin, mikäli internetyhteytesi lakkaa toimimasta:
1. Jos netti ei toimi, soita omalle palveluntarjoajallesi
2. Jos tiedossasi on valokuitukaapelin vauriopaikka, soita Valokuituselle

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu:
puh. 020 694 750 (mpm/pvm) ma–pe klo 9–16
Ole yhteydessä asiakaspalveluun, kun asiasi koskee laskutustietoja, rakentamisen aikataulua tai asiakaspalautetta.

Taloyhtiömyynti:
taloyhtiomyynti@valokuitunen.fi
Ole yhteydessä taloyhtiömyyntiin, kun asiasi koskee tarjouspyyntöä, tilauksen tekemistä tai sopimuksen yksityiskohtia.

Asukas- ja kyläyhdistykset:
Santeri Hakomäki, Community Sales Specialist
santeri.hakomaki@valokuitunen.fi

Kuntayhteistyö:
Seppo Alatörmänen, Municipality Affairs Manager
puh. 040 684 6871

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@valokuitunen.fi.

Pääkonttori

Postiosoite
Valokuitunen Oy
Valimotie 21
00380 Helsinki

Tarkista saatavuus alueellasi ja jätä yhteydenotto­pyyntö

*Tekemällä saatavuushaun hyväksyt, että tietosi lähetetään Valokuituselle.
Huom. Saatavuuden tarkistaminen ja yhteystietojen jättäminen ei sido sinua mihinkään.
Valokuitusen saatavuushakua ja sen tuloksia ei saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin.