Nettiyhteys ei toimi – mitä teen?
Jos netti ei toimi, soita omalle palveluntarjoajallesi, jolta olet tilannut laajakaistayhteyden kotiisi tai yritykseesi. Tältä sivulta löydät oman palveluntarjoajasi yhteystiedot ja tavan ottaa heihin yhteyttä.
Valokuitunen tai Telia eivät valitettavasti voi tehdä vikailmoitusta asiakkaan puolesta, koska tilanteessa vaaditaan vahvaa henkilötunnistautumista. Tarvittaessa oma palveluntarjoajasi siirtää vianselvityksen Telialle tai Valokuituselle.
Bahnhof
https://bahnhof.fi/privat/support/
Puh. 075 326 64 00
Kaisanet
asiakaspalvelu@kaisanet.fi
Puh. 0800 391 234
Kuuskaista
asiakaspalvelu@kuuskaista.com
Puh. 044 773 2127
Localnet
Lounea
asiakaspalvelu@lounea.fi
Puh. 0800 30300
MPY
asiakaspalvelu@mpy.fi
Puh. 030 670 3033
Seltimil
helpdesk@seltimil.fi
Puh. 010 3151 250
Telia
Puh. 020 690 400